Politica de retur si livrare
Politica de retur si livrare pentru website-ul podocliniq.ro
Livrare
Cum are loc livrarea și care sunt metodele de livrare a produselor?
Magazinul podocliniq.ro colaborează cu companiile de curierat din România pentru a livra într-un timp cât mai scurt produsele la tine la ușă. Livrăm în toată România.
Cât timp durează livrarea?
Depinde foarte mult și de adresa de destinație dar în mod normal acesta este timpul de livrare:
- București: 1-2 zile lucrătoare
- România: 2-5 zile lucrătoare
Cum pot urmări livrarea?
Din momentul în care comanda este marcată ca finalizată aceasta este trimisă către curier. Fiecărei comenzi i se alocă un număr AWB cu care puteți să urmăriți livrarea pe site-ul companiei de curierat.
Care este prețul livrării?
Pentru a face totul mai ușor pentru clienții noștri, am stabilit prețuri fixe pentru livrare. Astfel:
Locația | Prețul |
România | 25 lei |
Retur
Pasul 1. Trimite-ne un email pe adresa contact.podocliniq.ro
În cazul în care doriți să returnați un produs comandat de pe site, trebuie să ne comunicați intenția dumneavoastră neechivocă prin email la adresa contact.podocliniq.ro
Vă rugăm să ne comunicați datele dumneavoastră complete, adresa la care s-a făcut livrarea, numărul comenzii, produsele pe care doriți să le returnați și prețul acestora, precum și, dacă optați pentru modalitatea de rambursare a sumei plătite în cont, datele de cont în care doriți să vi se ramburseze suma plătită.
În cel mai scurt timp, veți primi prin email o confirmare a înregistrării cererii dumneavoastră de retragere.
Cererea de retragere va fi primită numai dacă respectați termenul de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului la adresa de livrare comunicată cu ocazia plasării comenzii.
Pasul 2. Pregătește coletul și trimite-l către noi
Expediați produsele sau inmânați-l direct nouă la adresa: Mun. Bucuresti, sector 2, Strada Vaselor 43, 021255 fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Sunteți direct răspunzător de returnarea produselor, termenul în care acestea ajung la sediul companiei noastre și plata costului de livrare.
Produsele trebuie sa respecte condițiile de retur de mai jos:
- Produsul pe care îl returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit cu etichetele inițiale intacte și însoțit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
- Nu vor fi acceptate retururile pentru produse care nu sunt însoțite de toate accesoriile originale: cutie, panglică etc.
- Nu vor fi acceptate retururile pentru produsele care prezintă semne de utilizare sau care se află într-o altă stare decât cea din momentul primirii lor de către client.
Art. 14, Alin. 3 din O.U.G. Nr. 34/2014: „Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.”
Vă recomandăm păstrarea completă a ambalajului și accesoriilor cu care este însoțit produsul.
Returnarea unui produs fără ambalaj sau fără alte accesorii ale ambalajului, spre exemplu suporți de siguranță / protecție din carton sau polistiren, va duce la diminuarea valorii produselor între 5% și 20%.
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Dacă produsul suferă deteriorări pentru care consumatorul este responsabil, ne rezervăm dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. O.U.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse folosind tehnicile de comunicare la distanta.
Pasul 3. Îți restituim banii sau schimbăm produsul
În momentul în care produsul va ajunge la sediul nostru vom verifica dacă respectă condițiile de retur menționate mai sus și vom finaliza returul în funcție de opțiunea dvs, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract sau în 72 de ore de la recepționarea coletului, în cazul în care coletul ajunge mai târziu de a 12-a zi. Dreptul de retragere nu se aplică în cazul clienților persoane juridice. Produsele achiziționate de persoane juridice (firme, PFA, fundații, societăți nonprofit) nu beneficiază de condițiile menționate mai sus în ceea ce privește dreptul de retragere din contract. Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.